Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 21 martie 2010

O sa-mi fie dor ...


... de casuta noastra, un mic apartament, care la mutarea din Grozavesti parea imens; de ciresul de la geamul dormitorului, de bradul de la fereastra sufrageriei, de parfumul teilor care inunda casa in iunie

... de parintele Iustin, care, prin cantarea lui, trezeste credinta in sufletele amortite ale Bucurestiului. Imi amintesc ca il auzeam duminica dimineata, cand faceam cafeaua cu geamul deschis. Canta atat frumos, ca nu puteam ramane in casa!

... de biserica Sfanta Vineri, despre care se spune ca seamana cu Sfanta Sofia din Istanbul. Nu-i de mirare ca multi o confunda cu o moschee :)

... de manastirea Radu-Voda, unde e Sfantul Nectarie; acolo am gasit raspuns la intrebarile noastre, rezolvari ale probleme si dar la rugaciune. In biserica aceea simti ca nu vorbesti singur

... de atatea locuri sfinte din Bucuresti (Sf. Ecaterina, Sf Dimitrie, Sf Constantin si Elena, Sf Nicolae, Sf Stelian, ocrotitorul copiilor, Sf Mina, sf Spiridon, de sfintele bisericile pictate de Parintele Arsenie Boca: Draganescu, Elefterie si Sf Anton). Un oras paradoxal,care pare stapanit de graba lumeasca si ura si in care se odihnesc moastele unor mari sfinti crestini.

... de parcul in care am petrecut prima vara cu Filip, prima luna impreuna si care a fost numai al nostru pentru o iarna

... de Grozavesti, locul m-a atras din copilarie, fara sa stiu ca acolo aveam sa-mi intalnesc jumatatea. Poate acesta a fost si motivul pentru care am ales acea facultate cu pretentii peste masura competentei, dar care oferea cazare, contra spaga, in locul mult dorit

... de buna dentista Ruxi, care m-a invatat sa rad pe scaunul stomatologic

.. de covrigii turcesti in colt

... de prieteni, cu care ne-am vazut prea putin

Si totusi, as prefera sa nu ma mai intorc in Bucuresti.

Editez pe 19 aprilie: Dor am scris? Nu mi-e dor deloc de Bucuresti! Nici macar de apartamentul nostru. Sper sa se bucure de el chiriasa la fel de mult cum ne bucuram noi de cel in care stam in Constanta.

6 comentarii:

  1. oh, deci e mutare definitiva! Sa va fie de bine si m-ai facut nostalgica!!! :((

    Si eu tot in Grozavesti, 4 ani :) pana in 2005. Pe rand, in A, in B si in D.
    Si de care facultate cu pretentii vb tu acolo, ca m-ai facut curioasa, hihi!

    Pupici si mutare rapida si fara multa bataie de cap! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci in Grozavesti ne-am mai vazut! Ne tot uitam la pozele tale si ne intrabam de unde te stim. Noi am plecat de acolo in 2004.

    RăspundețiȘtergere
  3. facultatea era de jurnalism si stiintele comunicarii...

    RăspundețiȘtergere
  4. mai happy-mami, pai noi am facut aceeasi facultate, haha! tu ai terminat in 2004? ca eu in 2005! Deci poate ne-am vazut pe la Leu prin lifturile alea inghesuite! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar la asta nu ma asteptam. Deci si happy-tati tot pe acolo te-a vazut ca el invata la et 5. Eu am terminat in 2003, deci vreo 2 ani tot ne-am intersectat. Char ma gandeam azi ce s-o fi intamplat cu sutele de absolventi de jurnalism, ca in presa au ajuns max 10%.

    RăspundețiȘtergere
  6. io am fost la Relatii Publice, sa vezi dupa noi cate sute de studenti erau... nu ca noi 25 tot anul si jurnalismul vreo 4 grupe... au bagat tare ca deh, banu gros la taxa.
    asa, nu lucreaza in presa absolventii? nu stiam!

    RăspundețiȘtergere