Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 15 decembrie 2009

Vremea in timpul lui Filip

Vara
Ne-am bucurat de un august frumos, fara calduri sufocante. Filip nu a fost deranjat de caldura, a dormit bine, si in casa, si afara.
Cu imbracatul era simplu: purta zilnic cate un body cu maneca scurta.
La sfarsitul lui august, cand mai aveam putin si implineam o luna, s-a racit brusc vremea de la 30 la 18 grade. Atunci i-am pus primele salopetele de bumbac. Era foarte dragut in ele si nu a apucat sa le poarte prea mult, pentru ca in 3-4 zile a revenit vremea de vara si asa a ramas toata luna septembrie si chiar si inceputul lunii octombrie. Acum, in vreme de iarna, 18 grade este o temperatura buna de stat in casa si poate purta doar body cu maneca scurta.

Toamna
A fost asa:
Septembrie - cald ca vara
Octombrie, in medie 21-27 de grade, mai rar 17-18 grade, o data au fost 12 grade si Filip a purtat fes subtire de bumbac
Noiembrie - cam 15 grade zilnic, cateva zile mai reci la inceput (8-10 grade) cand Filip iar s-a trezit cu fesuletul subtirel pe cap. Multe zile calduroase cu 18-20 de grade.
Plimbari lungi de 5-6 ore.

Iarna
1-12 decembrie - vreme buna de plimbari fara caciulita : 10-12 grade
Din 13 decembrie a venit frigul. Intre 0 si 4 grade, cu zapada. Prima zapada mare: 15 decembrie.
Plimbarile s-au scurtat semnificativ.
In prima parte a lunii, cand inca era bine de plimbare si Filip dormea linistit in carut cate 2-3 ore, ne-am trezit singuri in parc. Asa ca timpul trecea mai greu, iar plimbarile s-au scurtat la 3-4 ore.
Din 13 decembrie s-au scurtat si mai mult. Doua zile, iesiri prin magazine, a treia, de o ora jumatate afara, a patra de numai 45 de minute. Dar ne-am propus sa crestem timpul treptat. Daca am avea curte ar fi mai usor si am sta mai mult.

Din 9 august (cand am iesit prima oara si ne-am dus la biserica si in parc) si pana pe 15 decembrie (azi) doar o zi sau doua nu am iesit cu Filip la plimbare si atunci din cauza ca am avut treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu