Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 22 martie 2010

Vreme de vara



Ce dor mi-a fost!

M-am gandit adeseori ca trec cate 9 luni pe an in care asteptam vara, povestim despre cea trecuta, facem planuri pentru cea viitoare.Fiecare zi de vara in plus fata de cele 3 luni este o mare bucurie.

Azi, vara ne-a facut o surpriza placuta si ne-a trimis o mostra. Au fost 29 de grade in Bucuresti! O caldura placuta, placuta, placuta!
Ne-a surprins in bluze subtiri, dar cu maneca lunga. Cand am vazut termometrul, Filip deja dormea, asa ca am inceput sa ne plimbam cand pe la umbra, cand pe la soare, ca sa nu se incinga hainutele pe el.
Ieri la pranz in Constanta erau 25 de grade, sambata au fost vreo 22, vineri vreo 20, joi vreo 15.

Seara am obsevat ca ne-am bronzat putin la fata amandoi. Primul bronz pe 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu