Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 7 martie 2010

Ziua Mamei la cinema

Primul 8 martie ca mamica. De fapt, 7 martie, ca e duminica, dar sarbatoarea e aceeasi: Ziua Mamei.

Profitam de soare si plecam cu totii (adica Mihaela si Andi) pe jos spre un restaurant nou cu mancare chinezeasca (paradoxal mancare de post se gaseste in localurile chinezesti si italienesti, dar nu in cele romanesti). Mergem cam 4 statii pe jos, Filip in baby bag la tati si cand ajungem citim pe usa ca fumatul este permis. Sunasem inainte sa intreb daca au locuri, dar la fum nu m-am gandit. Am fi putut sa o luam inapoi vreo 2 statii spre un restaurant cu meniu italienesc, dar e tot smoking-friendly. Asa ca o luam din nou spre mall, Afi Cotroceni. Ne latra niste caini pe drum, ocolim niste blocuri si in final ajungem. Filip scancea ca-i era foame, loc de alaptat ioc. Gasesc un loc de schimbat totusi, cu un blat rece de imitatie de marmura, nesters de la deschidere probabil, intind haina lui tati si schimb rapid copilul. Alaptez acolo, sprijinita de blatul rece si urcam spre chinezesc ca deja ne era foame bine.

Luam cateva cutiute cu mancare, una cu orez simplu pentru Filip, iar tati coboara la nordsee sa ia niste brocoli. Filip se uita pofticios spre masa si intinde manuta sa ia o cutiuta. Stie el ca acolo e mancare. Asa papa Filip prima oara chinese.
In mall este din nou un zgomot asurzitor, se desfasoara un fel de concurs pe gheata, niste tipi tipa in microfon, dar nu se inteleg cuvintele.

Terminam masa si observam in spatele nostru salile de cinema. Mihaela si Andi pomenesc de Alice in tara minunilor. Tati zice "intrati". Eu sunt surprinsa, nehotarata, nerabdatoare. Filmul incepe in 20 de minute. Il alaptez pe Filip, il imbrac si intraaam!

A fost frumos, m-am relaxat, Filip a dormit la tati in brate pana acasa. Eu am ajuns la ora baitei cu o bere pentru tati si grisine pentru bebe.

2 comentarii:

  1. Draga mamica de Filip, iti recomand cu caldura pentru iesirile in oras sau la restaurnat, un diaper bag sau daca nu vrei o geanta atunci un fel "changing pad" pe care l-am gasit foarte util in iesirile noastre. Are buzunarase in care poti dezpozita servetele umede si scutecele absorbante.
    Cam asa arata:
    http://www.amazon.com/Munchkin-Travel-Diaper-Changing-colors/dp/B000O1VMXE/ref=sr_1_25?ie=UTF8&s=baby-products&qid=1268262469&sr=1-25

    Eu am un diaper bag sin care tin cam tot ce tine de bebe, un rind de hainute uscate ca nu stii niciodata cind se uda, sapun lichid de spalat miinile, crema de soare pentru bebe, portmoneul meu si cam asta.

    Pupici si la cit mai multe iesiri

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o geanta cu baby stuff, dar uit mereu pad-ul. Pe distante scurte nici nu-l iau pt ca imi umple toata geanta.
    Nu e chiar diaper bag, dar e ok. Multumesc de idee! Daca vad pe aici, o s-o studiez mai bine.

    RăspundețiȘtergere