Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 8 martie 2010

Paste cu nuci

Maine crestinii ii sarbatoresc pe cei 40 de mucenici (vorba vine ca ii sarbatoresc pentru ca mucenic inseamna sa suferi si sa mori pentru credinta). Asa ca azi, desi e ziua femeii, femeile fac mucenici: niste paste fainoase in forma de 8 cu nuca, miere sau zahar si apa. (Nici mucenicii nu mai sunt ce-au fost :) inainte optuletele erau facute in casa)

In fiecare an ma gandesc ca, daca mi se face pofta, poate fac mucenici, dar pofta nu apare, asa ca n-am apucat sa fac niciodata.

Azi mi-a fost pofta in schimb de paste cu nuci, o reteta pe care o stiu din copilarie si pe care abia astept sa i-o fac si lui Filip.

Se fierb pastele, se scurg, se arunca peste ele nuca pisata si un strop de miere sau zahar.

Cred ca e singura reteta cu multa nuca neprelucrata termic, deci o sursa bogata de omega 3, vitamina B si E, proteine, fier si antioxidanti.

Lui bebe ii fac dupa ce implineste un an.

2 comentarii:

  1. Mama, ce pofta mi-ai facut. Gata, ma duc la magazin, cumpar nuci si diseara imi fac si eu. Nici nu ma mai gindesc la cura mea de slabire.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, si mie imi plac tare astea, facea mama! yummy!

    ah, si muncenicii aia moldovenesti ii stii? din aluat de cozonac, le zice sfinti, is buuuni tare! tot mama face :((

    RăspundețiȘtergere