Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 1 martie 2010

La 7 luni diversificare cu castane

Am tot cautat pe google cand e momentul prielnic pentru introducerea castanelor, sunt destul de putine informatii, ba la 4 luni (ceea ce mi se pare exagerat de devreme), ba la 1 an (n-am inteles de ce asa tarziu).

Fiind o sursa importanta de proteine, calciu si fier, substante nutritive de care are nevoie dupa 9 luni, dar si de vitamina C, de care avem nevoie la iesirea din iarna, ar fi pacat sa amanam introducerea lor. (Noi mancam castane sub forma de unt dimineata sau coapte la cuptor, bune de rontait, seara la un film.)

Asa ca a luat happy-tati 4-5 castane si le-a fiert vreo 40 de min, le-a pasat si a adaugat o lingurita de ulei de masline si una de apa. A iesit unt de castane.

In prima zi i l-am oferit pe paine multicereale, iar a doua zi am adaugat doua lingurite in cerealele de dimineata.

Castanele indulcesc si imbogatesc nutritiv cerealele bebelusului. Decat sa cumparam cereale din comert cu zahar si vitamine sintetice, mai bine ii oferim cereale simple combinate acasa in mod delicios si sanatos cu castane si alte fructe.

Urmatorul pas: castanele fierte oferite intregi, pentru integrarea in autodiversificare.

3 comentarii:

  1. de unde luam castane iarna? sau primavara, mai precis?

    RăspundețiȘtergere
  2. din auchan, billa, cora, poate si din altele.

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, da
    in brasov nu exista nici una din astea. poate billa, desi nu stiu unde e.

    RăspundețiȘtergere