Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 10 martie 2010

Biscuiti fragezi si deliciosi pentru bebe

Ma specializez in biscuiti! Azi mi-au iesit cei mai fragezi si mai deliciosi, abia ma abtin sa nu-i mananc eu!

La reteta originala de faina de ovaz, orez si mei, am adaugat faina de orz si
- 3 linguri de ulei (masline si in)
- 2 linguri unt de castane
- 1 lingura sau doua de pudra de roscove/ carob
- 2 linguri de banana pasta (juma de banana)
- 1 lingura de magiun fara zahar (ar fi mers si prune pasate)
- 1 lingurita seminte de in pasate (se poate si fara)
- 130 ml de lapte matern (n-am mai pus apa deloc)

Am framantat putin coca, am decupat forme si am copt-o 20 de minute. Diseara fac si pentru noi, ca-s prea buni.

Multumesc Dahnah pentru ideea cu banana si laptele matern!

8 comentarii:

  1. Mai, voi imi faceti pofta de biscuitii astia de fiecare data. Ii plac lui Filip?
    Ca Dari cu biscuitii cumparati vad ca a lasat-o moarta, prefera o coaja de paine in loc.
    Dar astia ai tai par gustosi, oare cand ma pun si eu pe treaba?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, ii plac mult! Am lasat foaia mai groasa si au iesit pufosi. Si am impresia ca ii prefera pe cei rotunzi, facuti cu paharul. Poate gasesti si carob (roscove) ca da gust bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce industrie dezvolti tu acolo? :))

    Pe mine ma pui in sah-mat cu jumatate din ingrediente, constat ca n-am nimic prin casa, nici macar lapte matern "varsat", haha. Noroc ca gasesc la pravalie.

    Ma bucur ca ii plac lui Filip!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) ce tare esti! Las ca voi aveti maple syrup, care cred ca merge foarte bine la biscuiti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie neaparat sa incercam si noi reteta ta de biscuiti de casa! suna bine! imi este mie deja pofta....yammy,yammy :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. am scris si pe blogul meu despre ea (dar nu reusesc sa ascund linkul ca pe forum...tu cum faci?)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand scrii postarea ai in randul de sus semnul pentru link. clic pe el si adaugi adresa la care faci linc. Abia astept sa vad cum ii papa Gloriuta.

    RăspundețiȘtergere
  8. multam' muahh! am reusit sa ascund linkul.

    RăspundețiȘtergere