Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 26 martie 2010

La biserica

Cred ca deja Filip va asocia biserica [] cu painea (ceea ce nu e un lucru rau sau gresit). Ieri, de Bunavestire, am fost la o slujba frumoasa tinuta de Parintele Iustin si pentru ca am ajuns tarziu am mai ramas pentru cantecele de la strana. In timpul asta se impartea paine sfintita in biserica si am primit si noi o bucata generoasa. Filip a molfait-o bine, abia au mai ramas cateva firimituri la sfarsit. Azi am fost iar la biserica pentru spovedanie, iar a fost slujba si iar s-a impartit paine. Filip a papat-o cu pofta, pana sa scot camera sa-l filmez, mai avea cateva bucatele mici.

2 comentarii:

  1. ce frumos! are si tavita el acolo, hihi! ati putut intra cu carutul in biserica pana la urma?
    noi aici mergem la catolica, si de obicei in wrap, da' tre' sa stau in picioare, caci Daris nu prea ma vrea pe banca :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne-a certat un pic doamna :) dar ne-am strecurat.

    RăspundețiȘtergere