Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 14 martie 2010

Crescand un copil leu

Se spune ca fiecare om are cate o lectie de invatat in aceasta viata.

Filip a ales sa se nasca leu, cu ascendent in leu. (Eu mi-as fi dorit sa fie racut, sa-l invat sa fie curajos si independent si in acelasi timp sa ma bucur de capacitatea lui mare de a iubi , de a emotiona, de a fi aproape de familie. Imi plac racii foarte mult.) Dar era dreptul lui Filip sa isi aleaga data nasterii sau poate era Voia Domnului, in orice caz nu a mea. Asa ca am asteptat, cu nerabdare ce-i drept, vreo 11 zile dupa data probabila a nasterii pana s-a nascut mult asteptatul meu Filip.

Daca ar fi fost sa-mi aleg o zodie pentru mine aceea si fi fost Gemeni. Asa m-as simti cel mai natural eu. Dar niste oameni, medici, au hotarat sa ma aduca pe lume cu o zi inainte de gemeni, deci in Taur. Drept urmare sunt comoda, imi plac dulciurile si fainoasele, iar in copilarie eram etichetata ca mofturoasa petru ca nu prea mancam ce mi se dadea. Poate daca as fi fost Gemeni, ar fi fost mai simplu pentru mama, cine stie? Intre timp s-a obisnuit si imi gateste special mancaruri pe care ea nu le-ar manca. Dar acum sunt adult, vegetarian, nu mai sunt "copil mofturos". Cuvinte.

Lectia leului este mandria sau a invata sa nu fie mandru. Eu, ca mama, am probabil misiunea de a-l invata sa fie smerit si sa vada si calitatile altora. Acum imi dau seama ca imi este mai simplu sa-l invat aceasta lectie, pentru ca eu n-am fost niciodata mandra. Imi amintesc ca mama imi spunea des in copilarie "N-ai si tu mandria ta?". Nu, n-o aveam. Cred ca asta m-a ajutat sa trec foarte usor peste obstacolele sau loviturile vietii (poate e mult spus lovituri). Din contra, daca s-ar fi nascut racut cred ca mi-ar fi fost greu sa-l invat sa fie independent si curajos si ne-am fi complacut amandoi intr-o frumoasa dragoste materna. Eu sunt taur, tin la familie si la locurile natale, la fel ar fi fost si racul si cred ca tati Berbec s-ar fi plictisit rau langa noi.

Astfel misiunea noastra de parinti este sa-l invatam sa fie nobil si generos pe masura puterii si stralucirii care i-au fost date de Dumnezeu.

Iar eu, imi descopar misiunea treptat. Berbecul este primul care sadeste Ideea lui Dumnezeu, iar Tarurul preface samanta in substanta. Apoi, femeia se mantuieste prin maternitate.

8 comentarii:

  1. Si celelate zodii? M-ai facut curioasa, vreau sa stiu si eu la pesti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi, vezi Leutul asta e asa simpatic. Eu sunt Leut si piticul meu e tot Leut. Si asa mi-am si dorit, desi sunt sigura ca vor iesi scintei intre noi 2 mai tirziu. :) Tati e scorpion. Ne intelegem nemaipomenit, desi cind citeam despre zodii nu scria nicaieri ca ar fii buna o posibila relatie. Da' poate mai conteaza si ascendentul. Nu stiu. Nu ma pricep cum sta treaba cu ascendentul. Va pupam si sa vezi ce mindra vei fii de Leutul tau. Adica si mai mindra ca stiu sigur ca si acum esti. :) Pupici dulci de la 2 leuti. Sau poate limbute??!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) esti nascuta pe 21 mai? ultima zi din taur...si eu la fel, iar sotul tau e berbec la fel ca si sotul meu....si avem doi leuti Sophi nascuta pe 31 iulie iar Filip pe 1 aug

    cred ca avem multe in comun :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mihaela: Se spune ca zodia Pesti este zodia lui Iisus, ca El a venit pe Pamant in era Pestilor, iar noi acum ne aflam in era Varsatorului. Poate tocmai din acest motiv, Pestii Il pot intelege cel mai usor, pot avea o credinta puternica si, asa tacuti cum sunt :D, pot sa creaca credinta altor oameni. Pe scurt, Pesti pot fi buni nasi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Clara, ce imbinare frumoasa faceti voi! Chiar la voi ma gandeam aseara dupa ce am citit comentariul tau. Scorpionii reusesc natural si usor si sunt foarte prietenosi. Leii, la fel, au un drum stralucitor si se inconjoara de prieteni. Eu nu cred in compatibilitatea clasica a zodiilor din carti. Una e sa se inteleaga doi oameni care-s se apa sau de pamant si alta e sa construiasca impreuna, sa invete unul de la altul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, ce curioasa ma faci de fiecare data. Si clicuiesc sa vad daca a aparut ceva pe blogul tau si ma intorc repede de unde am plecat. Chiar n-am mai intalnit cuplu de taur-berbec si mi s-ar parea interesant sa vad traseul altora. Eu sunt pe 20 mai, eram sigura ca pe 21 incep Gemenii. Si Sophi pe 31 iulie. Foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  7. Huy, ce dizertatie! :) Zic eu despre copil gemeni, moi: e extrem de solicitant, activ si cu personalitate puternica, f. putin maleabil, e greu de crescut, haha!
    Acum io am copila Rac: tot ce stiu e ca is f sensibili si caii marcheaza f. mult copilaria, asa ca tre' sa am grija mare ce amintiri ii las :P

    Nu ma dau in vant dupa astro-detalii, mai ales ca stii, nu se prea compatilibizeaza cu religia. Insa cred ca persoane nascute intr-o anumita perioada au niste tendinte, nimic mai mult.

    De ex. eu cu L: gemeni-capricorn, suntem super incompatibili... si in realitate da, cam avem chestii diferite asa zi de zi insa dpdv emotional si spiritual suntem extrem de asemanatori, de aia ne compatibilizam. Daca ne luam dupa carti semnam actul de divort inainte de cel de casatorie. haha!

    RăspundețiȘtergere
  8. ah, data nasterii lui Hristos e arbitrara, nu istorica, din cate stiu. De fapt e oarecum gresita caci au ales asta tocmai ca sa atraga si pe paginii, de aia ataca crestinismul aia in Zeitgeist

    RăspundețiȘtergere