Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 15 martie 2010

Prima febra de bebe

Aseara, pe la 7, am observat ca Filip era fierbinte. Termometrul arata 39,2. Tocmai se trezise din somn, era scancit (de obicei se trezeste vesel), l-am luat in brate si uf! Bebe cald. Si parca din ce in ce mai cald.

Am citit pe net despre baby fever, am intrebat si medicul din familie. Aveam doua variante: una medicamentoasa, una naturala. Am ales-o pe a doua. Sosetele cu apa si otet (pe care le-a tinut vreo 10 min), comprese reci pe frunte si abdomen si o baita calaie. Baita i-am facut-o rapid, apoi ne-am jucat de-a iepurasii si maimutelele ca sa-i luam gandul de la compresele reci care-i scadeau temperatura. De fapt, incercam doar s-o oprim sa mai creasca. Inteleg ca febra e buna, ii face inconfortabili pe virusi, de aceea nu trebuie neaparat combatuta.

Dimineata nu mai frigea. Sper ca am scapat de febra.
Nu pare sa-i iasa vreun dintisor.

2 comentarii: