Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 28 martie 2010

Prima excursie la munte



De Florii, am plecat cu mic cu mare (adica fini mici si fini mari) la Busteni.
Am plecat seara, la ora baitei, asa ca Filip a dormit tot drumul, iar seara am stat pentru prima oara pana tarziu la restaurantul hotelului. Bebs a dormit linistit la tati in brate.
Duminica dimineata ne-am impartasit la manastirea Caraiman.
Ca temperatura, sambata am plecat in maneca scurta, pe 22 de gr, duminica dimineata cat am urcat pe munte la biserica erau 12 gr, iar, la pranz, cand eram pe serpentine spre Paraul Rece, gradele s-au pierdut treptat pana la -2 si a inceput sa ninga. Ne-am intors pe zapada pana la Busteni si apoi pe ploaie pana la Bucuresti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu