Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 5 martie 2010

N-am ratat-o nici p-asta!



Ultima ninsoare pe iarna asta. Nu prea aveam chef de iesit, am bifat fiecare zi pe iarna asta, ma gandeam cate mamici stau in casa si parca as fi stat si eu. I-am pus lui Filip un pullover cu gluga, am deschis fereastra larg si am stat asa vreo ora. El a dormit ... ca afara. Cand s-a trezit vroia la geam. Statea in picioare, cu palmutele lipite de sticla rece si se uita atent la fulgii imensi care cadeau. M-am uitat si eu pierduta minute in sir. Parca niciodata fulgii nu au fost atat de frumosi! Filip se uita la mine scurt, imi arunca un zambet incantat si revine cu privirea la jocul fulgilor. Pupa fulgii prin geam.
Mai clar de atat nu putea sa-mi spuna ca vrea afara. Cat de comoda sa fiu sa-l tin in casa pe asa vreme frumoasa? I-am tras cosmonautul subtire peste hainutele de casa si afara cu noi (erau 2-3 grade, nu batea vantul, ningea ca in povesti). In plus, aveam in sfarsit un bebe-mobil verde cu portocaliu, exact cum mi-am dorit :)

2 comentarii: