Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 21 ianuarie 2010

Prima cotrobaiala prin sifonier


Azi l-am lasat pe Filip in dormitor pe covor&patura, cu jucariile in mijloc si inconjurat de perne si paturi. La un moment dat a inceput sa planga, nu tare ca de cazatura, dar destul. Usa sifonierului era deschisa, un maiou de-al meu era pe jos si alte haine de pe primul raft scoase in afara. Filip era pe burtica, cu picioarele pe perna de langa sifonier. Cred ca a deschis usa in timp ce se juca in oglinda si apoi a descoperit multimea de culori dinauntru (oricum el e mereu atras de materialele colorate care reprezinta haine). Nu am inteles cum a scos hainele si cum a cazut cu spatele la ele. Parca ar fi intrat in sifonier si ar fi cazut de acolo.
Update 22 ian: L-am gasit iar la sifonier, cu usa deschisa, in picioruse, tinandu-se bine de sina usilor glisante care e la nivelul mijlocelului lui.
23 ian: am cumparat sistemul de blocare a usilor. E atat de destept incat se leaga cu o sarma. Imi aminteste de portile de lemn de la tara.
26 ian: Acum m-am prins. Copilul foloseste sina usilor glisante ca sa se ridice in picioruse. Nu mai deschide usile, dar se ridica in partea cu sina neacoperita. Si se tine bine, bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu