Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 7 ianuarie 2010

Legea junglei

Filip are 5 lunite si o saptamana. Teoretic mai are cel putin 3 saptamani pana la inceperea diversificarii. Practic, nu prea mai putem sa mancam langa el, pentru ca se uita la noi atent si ii curg balutele.

Azi a trecut de etapa poftirii pasive si a incercat sa ajunga singurel la castronul cu cereale al lui mami.

Mancam cereale wathcing Oprah cu spatele la bebe ca sa nu ma vada nici pe mine, nici televizorul. Filip a ajuns imediat in spatele meu si am simtit manute mici care ma zgariau si ma apasau pe spate. Am grabit pasul cu cerealele, iar Filip vazand ca nu reuseste asa, m-a ocolit prin dreapta si a venit pe sub bratul meu in fata mea, aproape de bolul cu cereale. Am reusit sa-l tin departe, dar mi-am dat seama ca de acum trebuie sa mananc singura in bucatarie.

Am inteles ca un semn ca bebe este gata pentru diversificare este atunci cand se intinde singur de mancare, doar ca parintii se pot insela pentru ca la varsta asta copilul este curios si se intinde dupa orice, nu neaparat de foame, pofta.

Filip a poftit prima oara - si-a umezit buzitele si a miscat din ele ca si cum ar fi mestecat - in septembrie (la o lunita si jumatate) cand mami papa gogosele in parc. De atunci, mami mananca gogosele numai cand Filip doarme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu