Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 19 ianuarie 2010

Azi avem un an cu Filip

19 ian 2008. Primul control de graviduta la dr care urma sa ma vada toata sarcina, iar in final cu care sa nasc. Un final indepartat, la care visam in fiecare zi uitandu-ma la Birth Stories filmate in Canada (such a lovely place!).
M-am imbracat pentru prima oara cu o rochita de graviduta, primita de la mama, entuziasta viitoare bunica. Era mov, in carouri negre si ma arata mai burtoasa decat eram.
Am fost nerabdatoare toata ziua. Controlul era seara.
Ne-am prezentat amandoi - viitori parinti fericiti. Am intrat in cabinet si cand am vazut-o pe dr Flo primul gand a fost ca e prea tanara si ca poate nu ea e dr. Asa ca am aruncat o privire in restul cabinetului sa ma asigur ca nu alta e dr. Nu. Ea era.
Peste cateva minute eram deja de masa de echo, iar viitorul tati pe scaun in spatele dr. "Ce se vede aici? O putzica. Avem un baietel!" spune Dr Flo zambind, iar Roxana scrie in foaie sex masculin. Noua ni s-au inclestat gurile. Emotie+surpriza=mutenie. Am uitat de lista de intrebari pentru doctorita, am uitat de ce eram noi acolo. Aveam in cap un singur cuvant, un nume, Filip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu