Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 14 ianuarie 2010

O cazatura serioasa

S-a intamplat marti, 12 ian, pe la ora 12. Filip dormea in patul mare, eu m-am dus la bucatarie si cand m-am intors l-am gasit pe parchet plangand. Plangea mititelul! Bebelus activ si curajos, s-a trezit si a plecat sa o caute pe mami. A ramas cu un semn rosu pe obrajor (pe pomet), care se vedea binisor si a doua zi si doar un pic in a treia zi.
Am tras o sperietura zdravana, asa ca, de acum Filip doarme ziua in patutul lui sau nu doarme deloc.
Ieri l-a adormit tati in brate de doua ori (dimineata si dupa amiaza) si l-a pus in patut, unde a dormit cate o ora. Mie imi iese mai greu. Se trezeste cand il pun jos. Azi am reusit sa-l adorm abia la 10.24. In alte zile la ora asta era deja treaz dupa somnul de dimineata.

Cazatura de marti este a 5-a, din pacate. A mai cazut odata din patul mare si de vreo 3 ori din canapeaua joasa din dormitor. Sper sa ne oprim aici.

Mai sunt cazaturile din fundulet. Sta pe covor&patura groasa dubla si se joaca, iar din cand in cand se intinde dupa cate o jucarie si cade pe o parte. Nu e distanta mare, dar se aude busitura si Filip se sperie si incepe sa planga. Cum il iau in brate, tace, dar nu ma mai lasa sa-l las jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu