Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Autodiversificarea - ziua 1

30 ian. 5L, 4s, 1z. Am inceput autodiversificarea.


Meniul primei zile: morcov, cartof si cartof dulce - toate fierto-coapte la cuptor cu o lingurita de ulei de masline. Am stat toti 3 la masa, si noi am mancat tot cartofi si morcovi, dar cu peste si linte. Deci, semanau portiile.

A lins, supt pe rand legumele. A si gagait. Dupa vreo 15 minute a inceput sa dea cu palma in tavita si incerca sa iasa din scaun. Am tras concluzia ca s-a plictisit si l-am ridicat.

Am uitat sa-i punem o canuta cu apa, dar imediat dupa masa a cerut tzitzi.

Primul scutec diversificat arata la fel ca cele vechi, dar ornat frumos cu bucatele mici portocalii de morcovel si/sau cartof dulce.

3 comentarii:

  1. mai bine la inceput sa fie mai moi, chiar daca le face el piure in mana, e mai safe. io fac numai la abur.
    l-ati mai pus pe Filip la masa inainte, sa se uite la voi macar? E normal asa lent, Daria a luat-o mai repejor, dar in general nu se grabesc bbeii.
    mananca si tu din tavita lui, e mai fun.

    incercati sa nu sariti amandoi cand "gag". good luck! rabdare si ochii pe butelie, in rest n-are d c sa nu fie bine
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la treaba!

    La masa doar a gagait, dar el e domol, asa. Fa diferenta intre gagait si inecat si lasa-l pe el sa invete sa se descurce. Risti sa-l sperii. Si da-i timp. Gandeste-te ca e ceva cu totul nou si diferit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci asta e gagaitul? Chiar ma intrebam cand citeam ca pepitzel gagaie cum face de fapt.
    Aburitorul inca nu l-am incercat, azi il vom folosi prima oara. Sper sa scoata legumele mai moi.
    Va multumesc mult pentru raspunsuri!

    RăspundețiȘtergere