Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Laptele praf contine aluminiu

Am descoperit intamplator aseara cand cautam informatii despre vaccinuri si nu mi-a venit sa cred.
Am auzit deseori sfaturi de completare a alimentatiei bebelusilor alaptati natural cu diferite scopuri si din diferite motive care pe mine nu m-au convins, ba mai rau m-au enervat. Unul era ca sa se obisnuiasca bebele cu alt lapte in caz ca mama ramane fara.
Dar n-am auzit niciodata pe nimeni mentionand ca laptele praf contine aluminiu, un metal cancerigen, despre care prefer sa nu intru in detalii.
Tot rasfoind netul am gasit aici ca laptele praf de vaca are in componenta de 5 ori mai mult aluminiu decat laptele de mama, iar laptele praf de soia - care teoretic are mai multe avantaje pentru bebelusi - contine de 10 ori mai mult aluminiu decat laptele de vaca.
In principiu, acest aluminiu este in limitele admise, dar daca adaugam aluminiul din vaccinuri, cu cel din medicamente, cu cel din apa si cu cel din produsele cosmetice, avem sanse sa depasim aceasta limita.
Conform ecomagazin laptele praf pentru bebelusi contine E 555 (silicat de aluminiu si potasiu) si sulfat de cupru (piatra vanata cu care se stropeste vita de vie).

Si asta in contextul in care unii copii primesc completarea artificiala doar pentru a dormi toata noaptea (laptele de mama se digera mai repede si unii bebelusi, printre care si Filip, se trezesc noaptea sa manance) sau pentru a manca ziua conform unui program general acceptat, ca un copil normal . Adica, decat sa ceara la o ora, doua de mancare, mai bine ii dam niste lapte de-ala bun sa se sature!

Tocmai citisem zilele trecute o postare a Dahnahei despre laptele praf si mi s-a parut ca are mare dreptate.

Din punctul asta de vedere ii admir pe musulmani, pentru care alaptarea e litera de lege in Coran: neaparat pana la 2 ani.

Si in privinta cerealelor pentru bebelusi am ceva retineri. Am dat acum peste o postare care imi confirma ceea ce-mi spune intuitia.

Un comentariu:

  1. wow ce tare la musulmani, nu stiam ca e scris asta in Coran. Bravo lor. Eh, la noi chiar daca era scris in Biblie pe cati crestini crezi ca ii interesa, cand majoritatea folosesc biserica la botez si atat? heh!
    citesc acu aia cu aluminiul,sa vad ce zice.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere