Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 24 ianuarie 2010

In luna lui Gerar


Azi ne-am plimbat prima oara la -9 grade C.
Filip a dormit like a baby. In total, am iesit de 3 ori, a fost foarte frumos.
Update 25 ian: plimbare scurta de o ora la -3gr C si mult soare. Filip a adormit repede, dar cand s-a trezit nu mai avea deloc chef sa stea in carut. Nu-i place asa infofolit.
Update: Am zis sa avem un pic de fun si ne-am uitat la stiri. Am aflat ca in Bucuresti e "ger extrem" (adica -9 ziua, -12 noaptea).
Cred ca daca ar vedea canadienii sau norvegienii ar zice ca asta e entertainment, nu news. Era si o babuta ce 4 bluze care se plangea ca are 16-17 gr in casa. Hello, asta e o temperatura normala, la care ar trebui sa te simti confortabil! Noi dormim la temperatura asta de 2 luni si suntem sanatosi tun, iar somnul e mai odihnitor! O avea si iarna asta un rost, ca doar nu a lasat-o Dumnezeu doar ca sa faca un ban cinstit radetul si enelul.
Traim intr-o tara gripofoba. Din pacate, gripofobia este boala mai grea decat gripa insasi, fie ea si porcina, ca tot e la moda zilele astea.

Edit: Abia aseara mi-am dat seama ca de "ger extrem" ce e, am uitat sa trec de la pantalonii comozi de toamna la cei grosi de iarna.
Partea buna a gerului este ca au disparut babutele sfatuitoare si parintii fumatori din parc. Asa ca ne putem plimba peaceful and quiet.
Update 26 ian: gata cu gerul. Ne-am plimbat o ora jumate la 0 grade C, pe la pranz era 1 gr, dar pana am iesit noi a scazut la 0. Oricum, vreme frumoasa cu mult soare, nu se compara cu cele 3 zile geroase. Numai ca Filip nu prea avea chef de stat in carut, asa ca n-am stat mult azi.
27 ian: plimbare scurta de o ora la -5 gr C (simteam ca la )gr), ceata si ninsoare cu fulgi maruntei. Filip a dormit in carut si cand s-a trezit a inceput sa planga.
M-am saturat si eu de iarna asta. De fiecare data cand il imbrac Filip plange, m-am saturat sa planga. Ce m-as muta mai la caldura ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu