Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 8 ianuarie 2010

Mami la doctori

Daca tot e jurnal on-line, ma gandesc ca e bine sa pastrez si astfel de informatii off-topic.
Miercuri, 6 ian, am fost la dentista, pentru un control (nu mai fusesem dinainte de sarcina, iar in sarcina n-am avut probleme dentare).
Mi-a facut un detartraj si un periaj (primul pt mine).
Joi, 7 ian, am facut o radiografie dentara, dupa care nu e recomandat sa alaptez 4 ore, dar e recomandat sa mananc citrice si nuci.
Asa ca Filip a papat ieri un biberon cu lapte de la congelator, iar eu am aruncat primul lapte de dupa expunerea la raze. Dupa 4 ore jumate (si dupa 3 portocale) l-am alaptat. Am aflat cu ocazia asta ca imi ies doi molari de minte, ambii sus, initial am zis ca-i scot, acum m-am razgandit.
Urmatoarele vizite la dentista: 13, 20, 25, 27 ian, 5 si 15 feb. S-au strans ceva.
Pe 18 ian am fost la dr Flo pentru controlul de 6 luni si ceva analize. Rezultatele le-a luat tati pe 4 feb, papanic a iesit 3, asa ca pe 8 feb merg la analiza hpv, pe 18 feb mi-a luat din nou proba pentru analiza hpv, pentru ca "s-a decalibrat aparatul", iar pe 25 feb la colposcopie. Atat colposcopia, cat si testul hpv au iesit bune, asa ca nu-mi ramane decat sa refac papanic in 6 luni. Anul asta incepe sa semene cu 2008. Dar daca se lasa cu test cu doua liniute in final, va fi minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu