Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 17 ianuarie 2010

La borcanul cu magiun


Am facut-o lata! Scriam ca vineri am mancat prea multe bomboane si i-am provocat probleme la burtica lui Filip. Seara am vrut sa repar si i-am dat apa de orez. Un pic cam prea multa! De atunci, copilul a ramas constipat.


Azi dimineata i-am dat magiun (natural, fara zahar, facut de mine in casa, fiert putin la foc mic, special pentru Filip). A papat copilul cu lingurita, i-a placut. Dar in scutec nimic! Dupa amiaza i-am mai dat o portie de magiun, de data asta cu apa. Inca nu s-a intamplat nimic.
Am zis eu ca il diversific cu solide dar deja am folosit de 4 ori lingurita saptamana asta.
Partea frumoasa e ca ii place magiunul facut de mine, papa cu pofta. Si imi place ca in continuare vrea sa isi foloseasca manutele cand mananca.
And the poop went out! Luni dimineata, frumos si natural! Oleee!

3 comentarii:

  1. hehe! poti sa il lasi pe el sa ia cu manutele sau sa ii dai o pruna, tot acolo e. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. I-as fi dat o pruna, dar nu stiu de unde sa iau in perioada asta. Oricum la cereale cred ca ii voi da lui lingurita.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, exact, nu m-am gandit ca nu sunt prune acu, haha! Moama, mi-ai facut pofta de magiun, cu clatite... valeu!

    RăspundețiȘtergere