Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 31 ianuarie 2010

Autodiversificarea - ziua 2

Adăugaţi o imagine


Micul dejun

Meniu: mamaliguta de mei - o parte simpla, o parte cu magiun fara zahar si o parte cu banana. Noi aproape la fel: tati mei cu lapte, mami cereale cu lapte. Am stat toti 3 la masa, fiecare cu portia lui. Am mai papat si noi de la Filip, era chiar buna mamaliga cu banana.

Per total, cred ca a inghitit mai mult ca ieri.

Cand a terminat mancarica de pe tavita (o parte pe jos) a inceput sa pape de pe bavetica de plastic bucatelele scapate mai devreme.

Dupa vreo 20 de minute s-a oprit din mancat si a inceput sa se joace. Am dedus ca a terminat masa.

In scutecul de dupa micul dejun am recunoscut niste urme de banana si de magiun. Meiul ar fi cam greu de identificat.

Am completat cu tzitzi.

Cred ca din cauza magiunului a avut vreo 4 poopuri in ziua aia, asa ca lasam magiunul deoparte o vreme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu