Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 13 ianuarie 2010

Cadita noua


Avem cadita noua! Tot portocalie, dar cu suport ca sa stea bebe singur in fundulet sau la 45 de grade. Filip prefera in fundulet. Numai ca nu-i prea place cadita. In seara asta a plans putin si am apelat la prietenele ratuste sa testeze ele cadita inaintea noastra. Asa ca n-a plans puiul, dar nici relaxat ca in prima cadita nu a stat.

Update: Nici a doua seara in cadita noua nu a fost la vesela. Ba chiar a plans copilul. Cred ca revenim la cadita veche.

Update a 3-a seara: Am pregatit impreuna baita, bebe la mami in marsupiu. Am urmarit impreuna cum intra ratustele in cadita si inoata singurele, apoi a prins si puiul de om curaj si a intrat in apa. Nu e foarte confortabil, dar nu ne plangem, mami l-a spalat linistita, Filip a papat ratustele pe rand.
Update 19 apr: De cand am luat cadita noua, am descoperit frumusetea baitelor impreuna. Am folosit se cadita de vreo 4-5 ori.

Un comentariu: