Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 26 iunie 2010

Toata admiratia pentru indieni

Weekendul asta am fost la doua restaurante vegetariene, care sunt si indiene sau indiene care sunt si vegetariene.
Am descoperit combinatii interesante de legume, dar ne-a dat gata painea indiana, un fel de lipie mai subtire, cu legume in ea. Am luat si la pachet, Filip ar manca-o la oricare din cele 3 mese si intre, eu la fel.
Ma uitam in jurul meu la oamenii de la mese, majoritatea indieni, oameni normali care mancau mancau mancare obisnuita, probabil ca la ei acasa. Multi erau barbati, singuri sau in gasca si mi-au starnit admiratia cand i-am vazut cu farfuriile de vegetale in fata. Fara halcile de animale, fara halbele de bere, nu erau cu nimic mai putin barbati decat barbatii obisnuiti din alte natii.
Imi amintesc ca am auzit povesti de la cunostinte vegetariene care au vizitat India ca acolo majoritatea localurilor sunt vegetariene, dar nu prea imi venea sa cred.

2 comentarii:

  1. Da, e buna piinea lor. Se cheama nan si noua ne place foarte, foarte mult. E delicioasa mincarea indiana. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am vazut odata pe youtube o indianca facand paine de aia de a lor... mie mi s-a parut ca e exact ca o tortilla de harina de aici, hmmm nush cum e a lor, ca n-am mancat.

    RăspundețiȘtergere