Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 20 iunie 2010

Duminica in Sheraton Park

Ieri am descoperit Sheraton Park, primul parc pe care il vizitam in Doha. Am ajuns aici pentru a intra pe net cu o conexiune mai buna decat acasa. E wireless tot parcul. Ieri mergea bine netul si se vedea bine si Kanald D. Azi, cand am venit sa vad Poveste de familie la ora 4, Kanal D era offline, asa ca am ratat inca un episod.

Asadar, Sheraton Park este o zona verde cu iarba moale pe care e placut sa te plimbi descult, cu copaci si palmieri si este pe malul marii. Am gasit si doua palcuri de plaja, mici, dar suficient cat sa simtim nisipul si apa marii.

Am baut cafea cu lapte de cocos (de post) pe iarba. Mi-a placut ca vine caffe-boy si aduce cafeaua unde se afla clientii, nu mergi sa comanzi la chiosc. Si mi-a placut cafeaua mare, in pahar cu capac, ceea ce-mi doream in Moghioros si nu gaseam.

Filip s-a jucat cu tati in iarba, a alergat o coreanca in rochita loz,care se dadea inabordabila, eu am intrat putin pe net.
A fost o zi usor racoroasa, cam 30-33 de gr, usor innorat (aici si cand e innorat e soare), umiditate usor crescuta si o adiere de vant abia perceptibila, probabil briza.

3 comentarii:

  1. foarte frumos e pe acolo.
    super zi ati petrecut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul pare curat si nepoluat. Iti da o stare de relazare doar cand privesti pozele. Intr-o postare mai veche a ta spuneai ca ai vrea un tei, caci palmierii sunt inalti si nu dau umbra. Aici este vremea teilor infloriti. Seara mirosul este atat de puternic, mai ales cand ploua (ceea ce s-a intamplat in ultimele zile), parca ai gusta un ceai de tei. Aleea ce leaga blocul meu de cel in care se afla casuta voastra din Bucuresti este plina de tei inalti, foarte inalti, parfumati. Este o placere sa te plimbi pe acolo, fiind si umbra. In curand se vor scutura florile.

    Va imbratisez si imi este dor de voi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana, nici nu stii cat ma bucur sa citesc despre teii de acasa. Ei imi lipsesc cel mai mult. Aseara am adormit cu gandul la tei, la aleea dintre blocuri, la parc si la casuta noastra. In iunie e cel mai frumos Bucurestiul.
    Voi ce mai faceti? M-as bucura sa mai vad poze cu Olguta (am vazut cateva pe blogul tau) si sa citesc aventurile voastre din parc!

    RăspundețiȘtergere