Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 30 iunie 2010

La hram

A fost sarbatoare mare ieri si aveam o certitudine in suflet ca vom participa la o slujba crestina seara. Vazusem pe net ca exista o biserica avand hramul celor doi mari apostoli, dar nu stiam rational adresa sau programul slujbelor. Ne-am urcat in masina si am plecat. Am descoperit o biserica crestina ortodoxa frumoasa si neobisnuita. Era deschisa, luminata si miroasea a tamaie. Cand am intrat era goala. Ne-am uitat la fiecare icoana in parte, pictate parca in stil romanesc vechi. Ne-am inchinat la marii apostoli sarbatoriti. Apoi, au mai aparut si alti oameni si am aflat ca urma sa inceapa o slujba scurta, asa ca am ramas.

Slujba era in limba locala, cantarea semana pe alocuri cu cele cunoscute din bisericile romanesti, dar cu unele influente orientale. Crestinii se inchinau cu cruci mici in dreptul pieptului, femeile purtau naframe luate de la intrare in biserica, barbatii care intrau in altar se descaltau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu