Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 3 iunie 2010

Descoperiri culinare vegetariene

In fiecare post descoperim cate ceva gustos si sanatos de mancat, bun de pastrat in uz si dupa perioada in cauza.
Acum fiind in tara noua, surprizele sunt mai mari.

Pentru cerealele de dimineata, dar si pentru inghetata sau tort:
Lapte de cocos (la cutie) (contine doar lapte de cocos si apa) (e delicios)
Lapte organic de soia cu carob
Acestea doua inlocuiesc laptele de banana (adica banana pasata cu apa, eventual miere) descoperit in postul Pastelui)
Soia prajita (si naut si alte boabe pline de proteine) - buna pt mami, buna si pt bebe. Poate facem niste bombonele.

Retete noi inca n-am testat.

Aseara am gasit un magazin cu produse bio - Mega Mart - unde am vazut fainuri de toate felurile, inclusiv de mei si ce am mai adus eu din Romania, tot felul de cereale organice pentru parinti (sau copii mai mari), grisine si pufuleti Organix fara zahar, fara sare, care ii plac mult lui Filip, germeni de grau, inlocuitor vegetal bio pt oua. N-am gasit inca (deci bine c-am adus!) magiun si carob.
La capitolul borcanele de legume pentru bebelusi am gasit Heinz si Organic Baby si Earth's Best, toate bio.

4 comentarii:

  1. Ha, ha! Suntem gand in gand! :) Si eu descopar retete noi in post

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Pai azi am facut o mancarica cu vinete dupa reteta asta: http://www.youtube.com/watch?v=nINxnKIx8H0 adaptata putin pentru ca nu aveam toate condimentele si nici ardei iute. Am pus in schimb curry ca sa semene la gust cu mancarea indiana. A iesit bun de tot!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ati gasit chestii delicioase si pe gustul vostru!

    RăspundețiȘtergere