Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 22 iunie 2010

Placinta fara zahar pentru copii

Demult planuiam o placinta pentru Filip, ca doar placinta este specialitatea mea, dar pentru ca am amanat a facut-o tati. Si a iesit cea mai buna placinta din lume!
Pai are foi de grau si ovaz integral, iar inauntru dovleac indulcit cu curmale si stafide pasate. Inainte sa adoarma, Filip a gustat umplutura pregatita pentru placinta si i-a placut, iar dimineata a papat cu pofta doua bucati la micul dejun.

2 comentarii:

  1. Acum am descoperit blogul tau si imi place la nebunie!! l-am gasit cu desprecopii si esti f ok din punctul meu de vedere in privinta diversificarii!!!

    Nu pui toata reteta de la placinta?? foile le cumperi sau le faci?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Foile de placinta le-a facut tati in casa (nici nu avem de unde sa cumparam de-a gata aici) din faina integrala de grau si de ovaz cu apa, ulei si drojdie framantate toate la masina de facut paine. Cred ca se poate face si fara drojdie si fara masina, asta a fost alegerea bucatarului. Nu pot sa-ti spun exact proportiile pentru ca noi le facem ochiometric. Pe scurt, a facut un aluat, l-a intins, l-a umplut cu dovleac si fructe uscate. Au iesit vreo 5 rulouri lungi cat tava si le-a bagat la cuptor.

    RăspundețiȘtergere