Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 1 iunie 2010

Calare pe rechin

Asa am sarbatorit cele 10 lunite azi!
Am iesit ca de obicei la piscina.
(Ne-am obisnuit sa petrecem mult timp afara si aici, fara masina, nu prea avem unde sa mergem. E un parc in zona, dar in stil american, cu multa iarba si putina umbra. )

Am inceput cu colacul, de care s-a saturat repede. Apoi, purtat pe bratele mamei, a dat din manute cum faceau si ceilalti copii. Dupa care a pus ochii pe rechinul gonflabil al baieteilor mai mari (de 3 si 4 ani). L-a tras de bot, a ras la el si in final l-am urcat calare si el se tinea de manere. Am strabatut piscina in toate directiile, iar la coborare ... proteste. A trebuit sa o lua de la capat. Nu obosise nici rechinul, nici copilul. Dupa o ora si jumatate de balaceala cu Mr Shark, a dormit vreo 3 ore in casa.

Dupa amiaza am iesit toti 3 afara, ne-am intalnit cu vecinul Conner mai mic cu 2 sapt ca Filip si cu parintii lui, tatic englez, mamica olandeza. Bebe Conner e nascut in Qatar si merge la French nursery. Familie multiculturala de-a dreptul. Am stat de vorba ca vecinii in gradina, ceea ce in ro n-am mai vazut din copilarie. De la vecina olandeza am aflat ca se gasesc produse Organix la un magazin, Mega Mart.

Un comentariu: