Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 22 iunie 2010

Vant de Doha

Azi si ieri a batut vantul. Aici se numeste furtuna de nisip, dar mie nu-mi arata a furtuna deloc. Se aud frunzele de palmier fosnind, iar in fata casei se invart petale roz de leandru, pe care Filip le alearga si culege incantat.
Ieri la 4 erau 40 de gr, dar nu se simteau, era vreme uscata. Ne-am jucat cu mingea noua de la tati, Filip a calarit putin tricicleta si gata, restul distractiei la apa.
Azi cand am iesit din casa am simtit parfum de iasomie. Vantul a inmiresmat toata vecinatatea. Erau 35 de gr la 7 seara si mi se parea racoare. Chiar imi era frig la piscina. M-am obisnuit cu caldura.
Se spune ca vantul asta e semn ca se schimba vremea, vine caldura si umiditatea de iulie-august.

23 iunie: vant, soare si 42 de gr la pranz. Dimineata era bine afara, ne-am jucat vreo 30 de min, iar dupa-amiaza am iesit in parc si in compound pentru vreo 4 ore.
24 iunie: vant, soare si 35 de gr dimineata la 7.30. Juma de ora matinala afara, nu puteam sa luam nici o jucarie ca o lua vantul. Dupa 4 iar afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu