Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 13 iunie 2010

La 10 luni, zece cazaturi

Aproximativ 10, ca am pierdut numaratoarea.
Am plecat din Romania cu 7 sau 8 cazaturi acolo, aici a mai luat 2-3 trante, la ultima s-a inrosit in dreptul ohisorului stang. Parca tot acolo a avut si vanataie la a 5-a cazatura.
Acum, la penultima, el n-ar fi cazut, doar ca l-am scapat eu din brate cand am alucat pe gresie in living. Nu s-a lovit foarte tare, sper eu. Apoi, la vreo 2-3 ore a alunecat el pe gresie, in acelasi loc si s-a lovit la ochisor.
A doua zi nu se mai vedea semnul, a trecut.

3 comentarii:

  1. Of mititelul. E o gresie alunecoasa? Poate a trebui sa pui dinloc in loc cate un pres. Presupun ca ai cazut zdravan cu el :(

    Si Lucas cade tare des si cand nu cade vine fetita si il impinge.

    Numai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. of dragul de el. nasol cu gresia asta si mai ales ca e si alunecoasa. aveti mare grija

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi avem cateva cazaturi la activ,a avut si un obraz vanat,dar a trecut, si am uitat..amandoi.Va dorim sa nu mai experimentati si altele.Pupici.

    RăspundețiȘtergere