Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 14 iunie 2010

Coboara singur din pat

Acum, in seara asta.
De ceva vreme tot exersa, de azi ii iese bine. Ba chiar se impinge cu spatele spre margine inca de la jumatatea patului. Ba coboara si din canapea.

Asta dupa ce sambata dimineata, eu dormeam linistita si tati l-a gasit pe Filip singurel in living. A coborat silentios din pat, a iesit din dormitor si a luat-o in directia dorita: usa spre afara. Tati a venit cu el in brate la mine, care dormeam, sa ma intrebe daca eu l-am dus acolo, iar eu nu intelegeam gluma.

Un comentariu:

  1. Cand la sfarsitul lunii a 8-a Olga a invatat sa coboare din pat, fara cazaturi, si de atunci tot perfectioneaza tehnica, am crezut ca metoda explicatiilor si a repetarilor, cu miscarea picioruselor si exersarea zilnica cu mami/tati, se poate aplica si mersului. Insa nu este asa. Daca se desprinde de mobila sau orice obiect de sustinere, cade imediat, iar tinuta de manuta mea, efortul este foarte mare dupa mai multi pasi, astfel incat se lasa jos, in genunchi. Unele lucruri se intampla repede, pentu altele trebuie sa am rabdare. De 2-3 zile se urca si in pat/canapea, cu scremete, deoarece nu-i iese din prima.

    RăspundețiȘtergere