Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 27 aprilie 2010

A purta bebelusul

De cand ma stiu am vazut tigancile purtand bebelusii in ... batic, ziceam eu, wrap se spune pretentios. Doar ca ce folosesc ele este mai degraba batic, nimic sofisticat. N-am vazut niciodata o tiganca impingand un carut si parca bebelusii lor nu urla ca astia albi din caricioare.

De mica am vazut tiganci alaptand pe strada, pe banci, in fata bisericii, fara jena si neostentativ. Doamnele mai deschise si mai grijuliu-informate aveau mereu la ele un biberon cu ceai sau lapte praf. Noi cunosteam cariile de mici, copiii de tigani cresteau frumosi si sanatosi. Apoi, noi eram intarcati, dar vaccinati, in timp ce copiii lor sugeau pretiosul lapte de mama pana tarziu, obtinand astfel o imunitate pretioasa.
Azi in piata nu-mi puteam lua ochii de la o tigancusa frumoasa care purta un prunc. Avea un zambet curat si o dantura de Hollywood.


Doar un baiat aveti?

Cateva minute mai tarziu, cealalta tigancusa vine langa mine deschisa sa continuam conversatia, dar usor timida. Imi spune ca e frumos Filip, sa-mi traiasca, ma vede probabil cum il tinem super-protectoare si imi pune intrebarea de mai sus.

Cum sa-i raspund eu omului care traieste dupa legea naturii, cum m-am facut eu femeie de cariera, ce cv bogat, ce facultate, ce master, o gramada de treburi importante pe lumea asta?


7 comentarii:

  1. O, nu stii cu cat drag se uita dupa mine pe strada tigancile cand merg cu Alex in wrap! Cred ca se gandesc ca in sfarsit au aflat si romancele astea ce e sanatos pentru copii! Sau ma considera de-a lor? :D

    Ai mare dreptate! Ei sunt mai aproape de natural, de traditii vechi, de sanatate.

    Si ei iubesc copiii si femeile insarcinate. Cand eram graviduta orice tigan sau tigancusa pe langa care treceam imi urau nastere usoara si imi zambeau de parca ar trai fericirea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar, imi amintesc ca si mie imi urau de bine cand eram graviduta. Imi placea amabilitatea lor sincera, plecam mereu zambind de langa ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am mai zis-o undeva: m-am suit intr-o zi cu bebelina adormita in wrap in maxi-taxi - din acela mic de tb sa stai aplecata, caci in picioare nu merge, dai cu capul. Dupa cateva minute, o tigancusa tanara mi-a dat locul, a admirat wrapul si mi-a urat de bine.
    Frumoase poze.

    RăspundețiȘtergere
  4. ha, ce tare, si e frumusica tigancusa!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://doarinbrate.blogspot.com/2009/11/8-11-duminica-prima-zi-in-infern.html


    Tigancusa esti frumoasa...
    vrei sa ovezi si pe a mea?:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Tigancusa aia pare cam tanara...nu-i dau mai mult de 16 ani..e frumoasa, copilul ei de asemenea si vad ca mai are o sora, daca e sora, la fel de frumusica. in schimb e pacat ca nu mai are adolescenta...asta e mentalitatea lor din mosi-stramosi, oricat ar vrea statul sa o schimbe, nu va putea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca e foarte frumos sa fii mama si la 16 ani, daca ai parinti suficient de deschisi si iubitori cat sa inteleaga evenimentul si sa-si iubeasca nepoata/nepotul. Daca nu era firesc sa fii mama in adolescenta, n-ar fi permis natura, dar cum e posibil, inseamna ca doar societatea impune aceasta bariera, iar regulile sociale sunt facute de oameni, deci supuse greselii.

    RăspundețiȘtergere