Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 18 aprilie 2010

Poarta-ma, mami!


Este un blog care imi place mult.
Daca este un accesoriu cu adevarat util pentru parinti, acela este cu siguranta wrapul (slingul, carrier-ul). Am eu un marsupiu banal si un baby-bag, dar nu sunt de purtat zilnic.
Filip a preferat mereu bratele noastre in locul carutului. Acesta din urma e bun numai pentru somnic afara si pentru carat bagaje.
Acum suntem in faza calare pe carut.
Inainte de aceasta a fost purtatul in marsupiu si plimbarea carutului gol.
Iar mai inainte, il plimbam pe bebe intr-o mana si carutul cu cealalta.
Editez: Am terminat de scris aceasta postare si am iesit la plimbare cu bebe ... in carca! Da, asta e cea mai noua descoperire, el se simte bine acolo si mie mi-e usor sa-l car.

Un comentariu:

  1. haha, cum sta el acolo cocotat! Chiar asa, de ce nu iti iei un sling sau wrap, sau mei-tai?
    Eu nu ies singura cu carutul si atat, mereu arunc slingul in "portbagaj", ca sa o tin in brate si sa imping carutul gol e o adevarata aventura. Greu, nene!

    RăspundețiȘtergere