Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 15 aprilie 2010

De-a lungul marii




De mai bine de o saptamana tot vreme de tricou a fost, 20-25 de grade la pranz. Miercuri, cand ne-am hotarat sa plecam de-a lungul marii s-a racit la 13 grade, asa ca i-am pus un trening lui big beb si-am plecat intr-o calatorie minunata.

Am plecat la o plimbare de-a lungul marii. Am fi vrut sa ne oprim in Techirghiol, dar tocmai adormise Filip (si am mai fost acum vreo 3 saptamani), in Costinesti, inca dormea Filip, asa ca ne-am oprit in Cap Aurora. Am coborat pe plaja, am mirosit marea, algele, am pasit pe pietrele mari de pe digul mic, am vazut frumusete de iarba si florice crescute in nisip, la marginea plajei. Filip s-a uita fascinat la mare minute in sir.

Am strabatut pe rand cele 6 statiuni de pe 6 kilometri pe malul marii. Am ajuns la Mangalia, de care ne era foaarte dor. Am vrut sa mancam la o terasa pe malul marii. Era inchisa. Am cautat un loc de papat, fara fum de tigara, cu ceva mancare vegetariana neprajita. Eram deja pe drum inapoi cu gandul ca mancam acasa, cand am vazut steagul cu frunza de artar canadiana fluturand in fata unui fast-food. Un loc curat unde am gasit o pizza gustoasa si unde a papat si Filip fructele luate la pachet.

La intoarcere, ne-am oprit in Neptun, ne-am plimbat pe trotuarul pe care mami a facut primii pasi cand era de varsta lui Filip, ne-am jucat in iarba plina de flori violet. Neptunul e minunat primavara.

Mi-ar fi placut sa mergem pe plaja dintre Venus si Saturn, dar soseaua este in reparatii pana la sfarsitul verii. Era praf mult, asa ca ne-am luat gandul.

Vineri a revenit caldura, iar vreme de tricou si de mers pe plaja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu