Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

luni, 26 aprilie 2010

Ce-am invatat zilele astea

E anormal sa ne adresam copiilor cu "mami" sau "tati" ca si cum ar fi parintii nostri. Scrie piersicuta ca in timp se poate ajunge la violenta tocmai din cauza acestui transfer de identitate.

Lasati-va copiii sa greseasca

Nu exista perioada teribile in dezvoltarea copilului, ci doar noi etape in care el invata ceva, iar noi trebuie sa-i oferim libertatea necesara, explica Feli pe blogul ei.

Sa-l lasam pe bebe sa invete mersul singur, cat mai putin tinut de manute si cat mai mult cu talpitele goale.

O varianta naturala de ingrijire a dintilor

O retea de biscuiti de ciocolata su una de budinca de ciocolata.

Exista detergenti si alte produse de curatenie bio, care nu polueaza natura, la preturi ok. De fiecare data cand cumparam cate un pachet de detergent de 6 kg ma gandeam ca tot praful ala toxic ajunge in natura, in apa, dar si pe pielea noastra.

Pe acelasi site am descoperit si uleiuri si unturi naturale. Se spune ca orice produs pe care il punem pe piele ar trebui sa fie comestibil.

6 comentarii:

  1. Happy-mami foarte utile paginile postate de tine! mie mi-au placut foarte mult! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Am pierdut azi-noapte ore pretioase de somn rasfoind blogul tau incantata! :D

    Sunt o mamica de puiut de 6 luni si sunt vegetariana, vreau si eu sa-l cresc fara carnita si imi va fi de ajutor experienta ta.

    Vreau sa te intreb, am vazut linkurile preferate, sa inteleg ca nu l-ai vaccinat pe puiut?

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, m-am lamurit :D. Te-am cautat pe DC la zmeurici (eu sunt raluk16 de la dovlecei), apoi am dat o cautare in forum si am gasit despre vaccinuri. Stiu, e o tehnica urata de spionaj, dar te-am scutit de un scris lung :D, sper sa nu te superi.

    Noi nu am facut nici unul.

    Te voi urmari cu drag de acum incolo! Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca, ma bucur sa te cunosc si sa-ti descopar blogurile! Felicitari pentru puiul curat ca un bobocel de floare! Mie imi pare rau ca nu m-am informat din timp. Intuitia mi-a spus toata sarcina ca ar trebui sa ma documentez pe aceasta tema, dar te pui cu ratiunea si comoditatea?
    Ma apuc sa-ti rasfaoiesc blogurile!

    Vally, si pe mine m-au prins articolele acelea. Mi se pare ca mai am mult ce citit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, blogurile mele INCA nu merita citite :D. Ma tot gandesc ce noroc am cu tine ca Filip e mai mare si am de la cine ma inspira cu diversificarea :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc. N-am facut eu mare scofala, doar ca am scris repede aici sa nu uit. Si eu m-am inspirat, mai intai de la mqqmica de pepitzel ca sa invat autodiversificarea si apoi din Copilul vegetarian, de Elena Pridie pentru retete.

    RăspundețiȘtergere