Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 16 aprilie 2010

Biscuiti de bebe din comert

In timp ce faceam biscuiti de casa pentru bebe ma tot gandeam ce bine ar fi daca as gasi astfel de biscuiti gata facuti sa-i cumpar. Nu erau greu de facut si nu-mi luau mai mult de 30-40 de min cu tot cu copt, dar n-am apucat sa-i fac destul de des. Piata de produse pentru bebelusi este plina de junk food (mancarica plina de zahar, sare, miere, unt, lapte praf, amidon, stabilizatori, amelioratori si alte E-uri).

Zilele trecute am descoperit in Real biscuiti Organix. Am citit eticheta si mi s-a parut totul ok (contin lapte praf 2% si agenti de crestere 1%, dar atat. Trebuia sa-si bage cineva coada si-n astia).

Lui Filip ii plac foarte mult, am hapait si eu cativa. Sunt deliciosi! Ma bucur ca i-am gasit!

Si din aceeasi categorie, am descoperit grisinele bio din alac de la DM. Le rontaim toti 3 la fiecare drum cu masina, oricat de scurt ar fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu