Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 22 aprilie 2010

Prima plaja a lui bebe



Mamaia, 22 aprilie, 23-28 de grade.
In sfarsit la plaja!
In ultima luna au fost destule zile calde, dar n-am reusit sa ajungem pe nisip decat in cele racoroase.
Azi dimineata ne-am trezit cu chef de soare si am plecat cu carutul spre plaja. Pe toate terasele forfoteau oameni pregatind terenul pentru 1 mai. Bine ca nu mai e pustie statiunea! Ne-am jucat in nisip, am inaugurat jucarelele de plaja, Filip a greblat bucuros aerul si nisipul. Am clipocit apa marii cu picioarele. Anul asta cred ca se incalzeste mai devreme. Am avut si gustare, o para zemoasa si un biscuite organix. Dupa atata joaca si papa, Filip a dormit la umbra in carut.

Pana aflu mai mult despre cremele de soare pentru bebelusi, l-am dat azi cu sun cream Sanosan, uva 50 si vad ca nu s-a inrosit deloc, desi la un moment dat simteam soarele arzand.

6 comentarii:

  1. Ce dragut e el cu grebluta! V-ati bronzat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Adorabililor!!! Va pupacim dulce, dulce!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, chiar m-am inrosit putin pe spate, unde n-am ajuns cu crema!

    Clara, multumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos!e asa scump Filip in nisip! deja la plaja...vreau si eu...mai avem si noi putin! Distractie placuta in continuare la mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce minunat sa ai toata plaja doar pentru voi doi!

    Nisip a papat deja? :D
    E un scump, ca de obicei! Pupam!

    Ii dai para cu coaja?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha-ha, da, ar papa nisip cu pofta. A luat cateva gurite, ca doar nu suntem noi asa vigilenti.

    Para i-am mai dat si cu coaja si fara, depinde cat de tare e. Acolo pe plaja papa cu coaja. La fel si cu piersica.

    Vally, pregatiti costumele de plaja ca mai aveti putin. Abia astept sa va vad in poze de la playa de hermosa Espana!

    RăspundețiȘtergere