Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

duminică, 18 aprilie 2010

Povestea premergatorului, pe scurt

Stiam inca de cand eram graviduta ca premergatorul nu e indicat, nu e sanatos, ba chiar e interzis in SUA si alte state. Evident, eram hotarata sa nu-i iau lui Filip asa ceva.

Am cautat zilele astea un dispozitiv care seamana cu premergatorul, dar care sta fix, iar copilul se poate juca cu butoanele si gadgeturile atasate, cat mami are nevoie de doua maini libere. Am gasit ce cautam si costa 600 de lei. Evident ca nu as da atat de mult pe o jucarie, pentru ca nu face. Am renuntat pe moment la idee. Am zis ca angajez o doamna sa stranga masa zilnic in locul meu si stau eu si-l distrez pe Filip. Am fi iesit mai ieftin :).

Azi, eram in Carrefour. Pe raft, un premergator dragut. Costa doar 100 de lei. Il asez pe Filip in el sa vad cum sta. Talpitele atingeau bine podeaua, iar el era fascinat de butoane. Apoi, rotile se pot scoate forte usor si premergatorul devine fix, asa cum vroiam eu. L-am luat.

Acasa, bucurie mare! Pentru vreo 10 min. Apoi s-a plictist.

Mai vedem zilele urmatoare. Nu vreau sa-l pun in el decat cate 10 min cand am de pus/strans masa si nu are cine sa-l supravegheze.


27 aprilie: Filip stie mai bine decat noi ca nu are nevoie de premergator. Nu sta in el deloc, cel mult se joaca la butoane stand in picioare langa smecherie. Inca un gadget inutil!

5 comentarii:

  1. @happy-mami, exact exact aceeasi poveste si la noi, numai ca eu l-am primit. L-am pus pe lista de "cadouri inutile" de la inceput dar intr-o zi am lasat-o in el tocmai ca sa se joace cu bilele, butoanele alea din fatza. Se poate pune si fix, dar am zis sa se miste daca vrea (nu prea a vrut). e bun pentru scurt timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noce, nu, in State nu e interzis, inca, insa sunt mari controverse legate de folosirea lui. In primul rind legate de singuranta bebelusului. Eu am adoptat atitudinea caii de mijloc si anume ca avem unul da' il folosesc doar in cazuri de forta majora adicatelea am nevoie sa fac curat in masina si ca sa nu-l las in casa, singur, in patut , il pun in premergator pe veranda si el se uita la mine cit mai trebaluiesc eu. Ca si in cazul vostru, se plictiseste foarte repede. El tre' sa aiba toata casa la dispozitie, nu asa, constrins, asa nu se poate.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen, in Canada e interzis premergatorul, in USA e in anumite state permis (adica e de la stat la stat). Tie iti trebuia un jumparoo ori un exersaucer cel mai bine, dar daca scoti rotile, viola!

    Eu i-am luat asta de "mers": http://www.youtube.com/watch?v=1opcRQnHONE la vreo... conversie rapida... 100 de lei, sa fie. 'Geaba, 5 minute daca mestereste e mult si gata plictisul. Zise o prietena ca i-o fi drag dupa ce umbla, poate... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Desteapta jucaria pepitzelului si exersaucer-ul imi place foarte mult. Ce se gaseste aici e basic, n-am vazut asa ceva. Le tin minte si cand vad asa ceva poate si cumpar, eventual pentru urmatorii kids. Multumesc!
    Clara, de multe ori ma gandesc la tine cum il tii ocupat pe Bryce cand ai treaba, dar vad ca ai cate o solutie pentru fiecare situatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am incotro Noce, sunt singura cu Bryce de vreo 4 saptamini si cind credeam si eu ca vine mama si ma mai usurez si eu, Mama Natura ne-a cam dat peste cap planurile. Asa ca i-am anulat biletul. Acum sper ca situatia sa se remedieze cit de cit ca sa plec eu cu Bryce catre bulgari si sa ne intoarcem cu mama. Om vedea. Ce simpatic e Filip, asa face si Bryce, e in marsalier.:)

    RăspundețiȘtergere