Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 10 aprilie 2010

Primul drum cu bacul

Drum pe timp de zi de la Constanta la Galati si retur (Primul drum la Galati cu Filip).
Am plecat la pranz, Filip era obosit si a dormit o ora.
A cerut o pauza la Tulcea, un oras care lui tati si mami le place foarte mult. Bag seama ca si lui Filip. Ne-am oprit apoi si la iarba verde, acolo unde tulcenii sarbatoreau Pastele. Era cald, frumos, insorit, ne-am fi oprit oricum sa savuram acea atmosfera.
Cand am ajuns pe bac, Filip a adormit si s-a trezit la debarcare.
La intoarcere, a adormit cat asteptam bacul, dar s-a trezit cand eram pe apa. S-a uitat la apa tot drumul (vreo 10 min cred).

Ne-am oprit in drum la manastirea Cocosul, unde
am descoperit cu mare bucurie moastele Sfantului Mc Filip. La
iesire, am fugarit un cocosel si am schimbat cateva chiote cu curcanii manastirii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu