Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 23 iulie 2010

Vara in Doha

O alta intrebare la care am tot cautat raspuns pe net inainte de a veni in Qatar era daca se poate iesi vara in aer liber. Am gasit tot felul de informatii despre distractii indoors, dar nimic despre outdoors.
Ziua este cald, peste 40 de grade, rareori ajunge la 50. Se poate iesi din casa, dar nu pentru plimbari lungi. Am putea sta afara la piscina, daca ar fi acoperita cu o umbrela mare, cum era in celalalt compound, dar cum este in plin soare, evitam.
Iesim dupa 4-5, cand se racoreste (32-36 gr). In jur de 7 apune soarele.
Uneori creste umezeala (1-2 zile pe saptamana), de cele mai multe ori este confortabil.
Temperatura nu scade sub 30 de grade seara sau noaptea.
Plimbarile de seara sunt placute, petrecem cate 4-6 ore afara, prin parcuri, pe faleza, pe plaja, in souq sau la zoo, pe insula sau in laguna. Daca n-am avea de cumparat cate ceva din magazine, poate am sta si mai mult la aer.
Ne-am propus sa alergam seara prin compound, doar ca n-am inceput inca. Tati ar putea sa joace tenis. Spre deosebire de terenurile de acasa de langa bloc, cel de aici e gratuit si liber aproape tot timpul.

Un comentariu:

  1. Hei bravos! Salut alergatul, noi alergam toti trei cam in fiecare seara. La inceput ii lasam pe Dan si pe Miru si faceam un tur de 30 de minute singura, dupa care mai topaiam cu ei. Acum sunt prea obosita si ma alearga Miru mai mult, ca i-a crescut rezistenta si ajunge usor la 6 minute in prima tura :) Punem in curand si fotografii, dar timpul asta nu prea ne lasa sa ne facem de cap. Pupici si plimbari cat mai multe si cat mai racoroase!

    RăspundețiȘtergere