Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 30 iulie 2010

Tortul lui Filip

E gata tortul lui Filip, un tort pentru copii mici de 1 an, fara zahar, fara chimicale.
Blaturile
2,5 cani cu fulgi de ovaz, cam 1 cana lapte de soia, o mana de curmale, caise uscate si crude, coaja rasa de portocala, 2-3 lingurite de ulei. Toate amestecate si coapte la cuptor vreo 30 de min.
Crema
Lapte de soia si faina facute la foc si amestecate si ananas proaspat pasat.
Decorul
Biscuite organix si carob pentru smiley si caise uscate pe margine.

5 comentarii:

  1. Un soare, nu? Are prea multe colturi pentru a fi o stea. Inseamna ca metafora mea va fi potrivita...postez chiar acum. Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Sunt mamica unei fetite de 11 luni - Amelie. Iti urmarim cu drag postarile de aproape un an. Deoarece se apropie momentul mult asteptat- 1 an, te rugam sa ne dai si noua mai multe detalii despre cum sa facem tortuletul. Pare tare bun. Multumim frumos. Ana

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare Zelma si Amelie! Craciun fericit si la multi anisori! Cred ca deja ati sarbatorit primul anisor impreuna! Imi pare rau ca n-am raspuns mai devreme. (Am intrat foarte putin pe net in ultima vreme.) Daca inca te gandesti sa pregatesti un tort pentru Amelie, (n-am o reteta pregatita, poate ar trebui sa mai scriu aici cateva), iti sugerez sa incepi de la design, sa faci culorile de fructe sau creme de fructe si blaturile din cereale sau faina, indulcite cu fructe uscate sau miere si coapte la cuptor.

    RăspundețiȘtergere