Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 31 iulie 2010

Prima petrecere a lui Filip

Sărbătorim 1 an în câteva ore, iar petrecerea s-a încheiat de puțin timp. Am organizat-o azi, de Lăsatul Secului, mâine începe postul așa că era mai bine acum. I-am pus hainuțe noi, mami i-a călcat prima camașă băiatului, tati a umflat baloane si la club cu noi!
Au venit 5 copii de 1-2 ani (o italianca, un englez, o grecoaica, o sirianca, un egiptean), 2 bebelusi si o fetita mai mare, parinti si un bunic. Si o șopârliță care a stat bine ascunsă :)
Am primit multe cadouri, jucarii frumoase de 1-3 ani, n-a apucat să desfacă decât două, mai are multe surprize și pentru maine.
Filip s-a bucurat cel mai mult de măsuțele cu mâncare pentru copii (grisine, biscuiți, bombonele de casă, fructe crude și uscate, roșii mititele și morcovei pentru bebei). De când a intrat in club și până spre sfârșitul petrecerii s-a autoservit și autodiversificat cu toate bunătățurile. Cand a venit tortul avea deja burtica plină, așa că abia l-a gustat.
I-am cântat cu toții happy birthday si împreună cu copiii mai mari am reușit să stingem lumânarea.

4 comentarii:

  1. super petrecere. departe de casa, dar inconjurat de multi copii.

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI, draga Filip!!! Primul anisor din viata ta sa-ti aduca mult soare si multa voie buna si fie ca viata ta sa fie plina de tot ce e mai bun pe lume!!! Pupici dulci si parintilor tai care te adora!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multi ani traiasca! Multi ani traiasca! La multi ani! Cine sa traiasca? Cine sa traiasca? La multi ani!
    FILIP SA TRAIESCA!!!
    N-am apucat sa cant de ziua lui, ca am venit seara tarziu de la Klaipeda, dar scriu astazi, ca sa ii doresc sa traiasca fericit, sanatos, cu mami si cu tati, sa creasca frumos si sa se bucure din plin de toata dragostea voastra si voi sa va bucurati de cel mai dinamic piticel de 1 an pe care l-am vazut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim, Alexandrina pentru cantare! Multumim pentru urari!
    Multumim Clara si Ioana, sa vi se intoaca inzecit!

    RăspundețiȘtergere