Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 15 iulie 2010

La 11 luni

Topaie si tropaie de bucurie
Se invarte
Inchide dispozitivul baby-safety de la cuptor cand uit eu
Cand ne trezim dimineata, imi da clama sa-mi prind parul

Se spala singurel pe cap. Cand e in cada, da cu manuta in apa si o duce in par.
Zice tata cu bucurie cu fiecare ocazie.
Danseaza imediat ce aude muzica
Aplauda cand ajungem acasa cu masina. A condus tata bine.
Ia rufele din cos si le duce in masina de spalat.
Bea apa si sucuri din sticle si bidonase, am terminat cu tetinele.
Se joaca linistit cu jucariile lui, iar cand privirile ni se intalnesc imi zambeste cu bucurie.
Ma impresioneaza cu linistea, pacea, bunatatea lui.
Ma pupa.

Doarme un singur somn de zi, de la 1, o ora, doua sau doar jumatate.
Seara ne plimbam pana tarziu asa ca ora de culcare s-a mutat sper 11-12, uneori 1. Dimineata ne trezim dupa 9.

Un comentariu:

  1. Iti dai seama ca acum un an il aduceam pe Filip de la maternitate? Nu am cum sa uit vreodata ziua lui, ca eram mai emotionata decat Vivi cred :)
    Sa stii ca si Suzie a implinit un anisor si ii cam scartaie franele, desi i-am facut revizia cand am plecat din tara. Cred ca vrea sa vada service-uri lituaniene!
    Il pup pe Filip ca ii zambeste lui mami asa frumos si pe mami ca se ingrijeste de Filip cu atata rabdare... pe tati ca "se sacrifica" pentru o familie asa frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere