Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 21 iulie 2010

Lapte de migdale

O mana de migdale uitate in apa o zi/ o noapte
O lingura de seminte de susan (optionala)
O curmala (optionala si ea)
1 litru de apa
Zbarnait de blender 1-2 min si gata!
Dimineata il incalzesc si il torn peste cereale!
Reteta am gasit-o aici
Migdalele contin proteine, calciu, fier, zinc, vitamine, fibre, grasimi sanatoase din categoria omega 3 si omega 9 . Un pic mai bune decat laptele de vaca!

100 grame migdale = 240 mg calciu
100 ml lapte de vaca = 132 mg calciu
100 grame susan = 975 mg calciu
mai multe aici

3 comentarii:

  1. Noi mancam cu mare placere lapte de cocos, in care punem muesli, afine, cateva felii de banane si un praf de polen... este micul-dejun perfect pentru mine... Miru inca se mai stramba, ca nu ii place ce gust ii da polenul, dar se invata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai am facut si a iesit foaaaarte bun :) iar pentru breakfast am transformat o parte din el in smoothy, cu banana si curmale :)

    apropo de smoothy, am vazut ieri pe un forum scris "zmuti". simpatic, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super idee cu banana si curmale. Am facut si noi si l-am turnat peste orez fiert, a iesit o bunatate!

    Alexandrina, m-ai marcat cu micul tau dejun! Aveti acolo afine ca-n Romania, de-alea negre, pleostite si acrisoare? Noi avem aici unele, dar nu seamana deloc. Apoi, de polen fug si eu, nu ma mir ca se stramba Miru. Poate ii place cu un praf de germeni de grau, ca-s la fel de sanatosi. Sau cu laptisor de matca. Iar polenul poti sa i-l dau cu lingurita si cu multa apa.

    RăspundețiȘtergere