Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 9 iulie 2010

Porridge si smoothie

Noutati la micul dejun!
De ceva timp nu-l mai atrageau cerealele pentru bebelusi amestecate cu fructe. Azi am facut pentru noi porridge si i-am dat sa guste. Foarte bun!
Reteta de pe cutie spune ca ar trebui sa amestecam fulgii de ovaz cu apa calda si sare pentru a obtine un mic dejun traditional englezesc. Noi ii amestecam cu lapte de soia si cu fructe mixate, smoothie.
Planuim sa-i mai oferim la micul dejun si gris cu lapte de soia. Doar ca este fiertura si cred ca e preferabila varianta cruda, raw.
Smoothie, adica mix de fructe pasate, ii ofeream de mai bine de o luna ca alternativa la cereale. In curand il vom putea imbogati cu migdale sau seminte pisate. Am descoperit ca smoothie se bea in America de aproape 100 de ani, deci i-am putea spune o reteta traditionala americana.

16 iulie: am descoperit smoothie din lugume crude, e delicios.

2 comentarii:

  1. Buna din nou, Happi Mammi,

    Vroiam sa fac aici un comentariu: de curand am citit ca e bine sa evitam combinatia glucide+grasimi (in cazul asta, fructe+alune, migdale, seminte grase), altfel zaharul nu ajunge destul de repede la celule si pot interveni probleme. Alunele si restul se combina cel mai bine cu salate si/sau legume...
    De maine, renunt si eu la combinatia asta, in smoothy, si am sa adaug hrisca muiata in apa, de cu seara:-) Sper sa-ti fie de folos informatia. Numai bine va doresc,

    Lioara

    RăspundețiȘtergere
  2. Lioara, multumesc pentru info si ma bucur ca mi-ai scris! Chiar ma intrebam ce faci, ce descoperiri ai mai facut. Te mai astept pe aici.

    RăspundețiȘtergere