Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

miercuri, 11 august 2010

La doctor

A doua oara la doctor, prima oara in Qatar. Este a treia zi de febra si ne-am dus la spitalul Al Ahli pentru un control. Spitalul arata ca un hotel, ca un spa, ca o gradinita, numai ca un spital nu. In urma unui consult prietenos, am aflat ca Filip a prins un virus din zbor si ca are gatul congestionat, nimic ingrijorator.
Lasam febra sa lupte impotriva virusului si in 2 zile ar trebui sa fie gata. Fara medicamente!
Exact cum speram.
Cu ocazia asta am aflat greutatea si inaltimea (9,370 si 79 cm), suntem in parametri.

Așadar ne lipsesc vremea răcoroasă cu vânt și ploi din România, care ne călea, Sfânta Împărtășanie săptămânală care ne proteja (e parintele in concediu) și sucul de portocale, de care n-am mai băut de 2-3 săptămâni pentru ca ne-am săturat.

13 august: Febra s-a dus, de la sine, fara nici un medicament, in a 5a zi, exact cum a prevazut doctorita!

7 comentarii:

  1. Buna din nou:-)

    Si noi avem un virus...eu cred ca e pojarel(rubeola), ca are si o eruptie cutanata...seamana cu ce a avut cea mare cand era exact de varsta Evei (11 luni si jumatate); sigur ca doctorii nu m-au edificat pana la urma ce e...ne chinuim de vineri (azi e miercuri)...are si ceva rosu in gat, refuza mancarea aproape complet, deci a slabit peste 500 de grame intr-o saptamana...i-am dat din cand in cand Nurofen, nu m-a lasat inima s-o las cu febra (la un moment dat, avea 39,4)...tu cum procedezi?Mi se pare admirabil ca rezisti in ai da medicamente. multa sanatate!!

    Lioara

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana, multumim, Doamne ajuta!
    Liaoara, multa sanatate Evei! Nu stiu cum e cu pojarelul, dar cu siguranta veti trece cu bine peste el (daca asta are), l-au avut multi alti copii inainte si acum sunt mari si sanatosi. Acum nu stiu daca voua vi se recomanda tratament, mie mi se parea putin pentru o febra sa-i dau medicamente. In plus, daca nu las febra sa rezolve virusul, atunci ar trebui sa-i dau ceva si impotriva acestuia, iar eu am o retinere fata de chimicalele si/sau efectele adverse ale doctoriilor.
    Te astept cu vesti bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne bucuram ca v-ati facut bine. Noi inca o tragem...Cea mica tot nu mananca mai nimic, stare proasta, e ca mamaliga, nu mai merge si nu se taraie. Dupa 4 doctori vizitati si 2 recoltari de sange, asteptam verdictul.

    Vroiam sa te intreb: astea 5 zile, cum au fost suportate de catre Filip? A mancat, s-a jucat ca de obicei?

    Sanatate multa!

    L.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca bea laptic, tot e bine. Nici Filip n-a avut pofta de mancare zilele astea, dar a supt mult laptic de la mine, azi l-am cantarit si a pierdut vreo 60 de grame in 2 zile, deci s-a hranit bine asa. In rest, a mai gustat fructe, biscuiti, paine. N-a fost la fel de activ ca de obicei, dar tot s-a jucat cate putin in fiecare zi. Paste i-ai dat? La noi de obicei au succes in orice conditii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am intarcat-o de curand, pentru ca noaptea se trazea din ora in ora...si asta din ce in ce mai des...cand dupa 5 supturi, se cam termina lapticul, racnea cate o ora...oricum noptile se trezea cam de 3 ori, dar deja devenise un calvar, nu mai dormeam aproape deloc nici ea, nici eu...ziua era f obosita si nelinistita; i-am dat lapte de mama de la congelator inca vreo saptamana, cu sticluta (aveam rezerve) si pe perioada cat m-am muls, adica pana acum cateva zile; trecerea a fost destul de usoara, nu au fost probleme; dar cat a fost bolnava si acum, refuza aproape total orice fel de lapte (de mama sau Topfer); nici fructe nu mai vrea; exceptia e pepenele; altfel, pare ca si-a revenit, adica se joaca, e destul de activa, desi pare inca in convalescenta; dar refuza mancarea categoric, inclsuiv pastele; nu stiu ce sa mai fac.

    RăspundețiȘtergere
  6. ma bucur ca ati trecut cu bine peste febra si nu v-au indopat cu antibiotice cum e obiceiul la noi.

    RăspundețiȘtergere