Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

marți, 31 august 2010

Ce mai papam bun

Laptic cu ciocolata - adica lapte de migdale, susan si curmale in care punem carob (roscove), un varf de lingurita de miere si il turnam peste mei, ovaz si fulgi de porumb
Ostropel de soia cubulete si brocoli cu mamaliga
Paste, mereu paste cu sos de rosii si mult usturoi (+morcov, ardei, sparanghel, ulei)
Supa multi-proteine, adica supa groasa din multe legume (inclusiv brocoli, conopida, fasole verde) in care adaugam boabe de soia si de linte. La sfarsit o facem pasta si adaugam fideluta.
Salata de sfecla rosie cu morcov
Smoothie de fructe cu avocado si/sau sparanghel
Pepene aproape in fiecare seara.

2 comentarii:

  1. Buna mamico! :)
    Ma bucur ca mai sunt si oameni fericiti pe lumea asta!
    As dori sa vorbesc cu tine (sa ma sfatuiesti) in particular.Iti las adresa mea de mail si cand ai timp sa discutam putin. carmen.hada@yahoo.com
    M-ai ajuta mult! Multumesc!
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna happy mami
    te citesc cu drag si de mult vreau sa-ti scriu dar ...nu stiu de ce nu am facut-o, urmaresc cu mult interes mai ales postarile despre papa lui Filip
    poti sa-mi spui te rog salata de sfecla rosie cu morcov cum o faci?
    Lintea e ok la 1 an si 6 luni? am descoperit de curand cat de buna e si o fac pateu cu usuroi si ulei de masline iar pitica me e amataoare dupa orice se pune pe paine (paine neagra facuta de mine in casa cu multe seminte de in , o bunatate)
    poate cand ai timp scrii mai multe despre ce papa Filip in fiecare zi...
    mei, ovaz, fulgi de porumb de unde cumperi?
    pupici si astept cu nerabdare sfaturile tale si postarile tale minunate, este un blog simplu dar care pe mine una ma bine dispune de fiecare data cand intru si citesc

    RăspundețiȘtergere