Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

joi, 26 august 2010

Habibi, draga mea

Ajung la spital unde aveam o programare:
- Buna seara, ce mai faci, draga mea? ma intampina o araboaica zambitoare la receptie. Este imbracata in abaya neagra, are parul acoperit, i se vede doar fata cu ochii machiati frumos cu roz si mov.
- Fac bine, multumesc ... draga mea???? imi rasuna in gand.
Cateva minute mai tarziu, ajung din nou la ea cu vreo doua intrebari, da draga mea si noi nou da. Plec, imi amintesc ceva, ma intorc, cu gandul ca deja o enervez cu atatea intrebari.
- Ma scuzati, mai am o intrebare ...
- No problem, my dear ... si acelasi zambet prietenos si sincer.

Stiam eu cate ceva despre formulele de politete, dar ma trezesc mereu surprinsa de cuvinte frumoase la care nu ma astept si care par sincere.
Probabil cel mai cunoscut cuvant din araba este habibi, pe care ei il traduc in engleza my dear, draga mea. Pe buna dreptate, este si cel mai folosit, pentru ca ei au grija ca orice conversatie sa inceapa cu cateva cuvinte frumoase.

Un comentariu: