Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

sâmbătă, 7 august 2010

In laguna








Liniste, plaja aproape pustie, nisip fin si cantec de pasarele.

O plajita din cele cateva din laguna.



Leagane si jucarii care asteapta copii.





Curmale cazute din palmieri, la care vin incolonate furnicile, pe care am impresia ca le vaneaza soparlitele. Apar si niste pisici pe nisip, sper ca nu pentru continuarea lantului trofic.
Asta asa, informativ-orientativ, pentru ca mie mi-e dor de plaja de acasa.

3 comentarii:

  1. Plaja din Vama: mucuri de tigari, coji de seminte, capace de plastic sau metalice, pet-uri ori alte minunatii. Nu cred ca este vreo diferenta fata de alte plaje din Romania, toate duc aceste semne ale lipsei de civilizatie cu ele. Chiar daca se curata in fiecare seara, resturile acestea sunt ascunse pana in straturile mai adanci ale nisipului.
    Dintre toate plajele ce le-am vazut si simtit la talpi, cel mai mult mi-a placut o plaja cu nisip-pietricele, in Grecia. Adevarat masaj pentru talpa fiecare pas facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. In Mamaia erau si cioburi cand am fost noi in mai. Dar oricat de multe surprize, tot prefer plaja noastra. Mi-e dor de o gogoasa pe nisip, de muzica, galagie, aglomeratie. N-am mai vazut aglomeratie de cand am plecat din Romania. Greu si cu atata liniste! Ce-i drept, n-am vazut Grecia inca, era in plan pentru septembrie, dar nu stim daca ajungem.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu exista termen de comparatie pt. ce e la voi, cu ce e la noi. Oana a descris bine plaja, o fi din vama veche, dar se aseamana mult cu cea din Eforie.
    In mamaia a fost mult mai curata.

    RăspundețiȘtergere